مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-04سياسي

دانش آموزان باید بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی جاری کنند


مدیرکل فرهنگی،هنری اردوها و فضاهای پرورشی از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز دانش آموزان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است به صورت مجازی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رمضانی، در بازدید مجازی از روند برگزاری مرحله نهایی کشوری بخش پژوهشی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان که در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) به صورت غیر حضوری و برخط (آنلاین) در حال برگزاری است گفت: اولین مسابقه که در شبکه شاد صورت گرفت مسابقات قرآن، عترت و نماز است که اهمیت کار را دوچندان می کند.

او افزود: زحمت برگزاری مسابقات در فضای مجازی بسیار سنگین تر از فضای معمولی و شرایط عادی است.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: آنچه ما در حوزه دانش آموزی نیاز داریم توجه به دین و تربیت دانش آموزان است تا بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی خود جاری کنند و همین امر بار مسئولیت همکاران ما در اداره کل قرآن، عترت و نماز را سنگین تر می کند.

او تصریح کرد: جا دارد از خانواده هایی که فرزندان خود را تشویق می کنند تا مهارتی کسب کنند که در زندگی آنان مفید باشد تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در دوران پسا کرونا مسابقات را به صورت حضوری برگزار کنیم چون از نگاه ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی جاری کنند

دانش آموزان باید بتوانند دین را با تمام وجود در زندگی جاری کنند