مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-04سياسي

جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند، اظهار کرد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مجال بیشتری برای پرورش استعدادهای جوانان فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در آیین تکریم فاطمه مهاجرانی آخرین رییس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و الهام یاوری اولین رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با تقدیر و تشکر از زحمات فاطمه مهاجرانی رییس سابق این مرکز و تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: ساختن جامعه و تلاش برای آینده بهتر از اصلی ترین دغدغه های همه جوامع است.

دولت ها برای رفاه و توسعه بیشتر تلاش می کنند و پژوهشگران، فناوران و اندیشمندان درصدد کشف های بیشتر برای بهتر شدن شرایط آینده هستند؛ بنابراین مسئله ساخت و ایجاد شرایط بهتر از گذشته و ایجاد راه هایی در افق های نو برای آینده ای پربارتر دغدغه همگانی است.

اولین محور ساختن آینده؛ جوانان هستند حاجی میرزایی بابیان اینکه وقتی صحبت از آینده می شود با دو مفهوم جوانان و نظام یادگیری روبرو می شویم، اظهار کرد: نمی توان از آینده جامعه سخن گفت و این دو اصل را مورد توجه قرار نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند

جوانان و نظام یادگیری دو محور ساختن آینده جامعه هستند