رسیدگی ویژه و مستمر به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهریمعاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری است و یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح امروز 14 مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند. یزدانی در ادامه گفت: از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند. وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد. یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق 22 گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد، اذعان کرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |