مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-04پزشكي

دانشگاهیان و کارکنان علوم پزشکی آموزش «مدیریت بحران» می بینند


آموزش دوره های مدیریت بحران، ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران و کارکنان نظام سلامت در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه شوای راهبردی آموزش مدیریت بحران در نظام سلامت با حضور نمایندگانی از سازمان اورژانس کشور، اداره کل آموزش مداوم، اداره کل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و موسسه عالی تربیت و توسعه مدیران نظام سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر امیر احمد اخوان معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوره های پیشنهادی سازمان اورژانس کشور در زمینه آموزش مدیریت بحران با تاکید بر آموزش های عملی تدوین شده است؛ لذا وزارت بهداشت به عنوان متولی آموزش بهداشت و درمان کشور موظف است اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین مدیران و کارکنان شاغل در مجموعه وزارت بهداشت را در زمینه مدیریت بحران آموزش بدهد.

وی افزود: آموزش گروه اول اعم از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بر عهده معاونت آموزشی و مسئولیت آموزش مدیران و کارکنان به معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان و کارکنان علوم پزشکی آموزش «مدیریت بحران» می بینند

دانشگاهیان و کارکنان علوم پزشکی آموزش «مدیریت بحران» می بینند