مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-04حوادث

مهار آتش سوزی در منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از مهار آتش سوزی در منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر و پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از مهار آتش سوزی در منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر و پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق خبر داد.

حمید رضا حسنی روز سه شنبه 14 مرداد 1399 با اعلام این خبر افزود: با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان شاهرود و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اهالی بومی، آتش سوزی در این مناطق مهار شد.

وی گفت: این آتش سوزی ها در مراتع چشمه مریم و آسیاب حیدر جنگل ابر و مرتع خانگهدار در مرز پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق صورت گرفته بود.

حسنی افزود: یک گروه از نیروهای پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق نیز برای جلوگیری احتمالی از آتش سوزی مجدد در منطقه حضور دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرودیادآوری کرد: 6 منطقه نمونه گردشگری و چهار روستای هدف گردشگری در بخش بسطام قرار دارند جنگل ابر شاهرود یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین جنگل های دنیاست که در مجاورت روستای هدف گردشگری ابر در 45 کیلومتری شمال شرق شاهرود واقع شده است و به دلیل اینکه در اغلب مواقع فضای این جنگل را پوششی از ابر فرا گرفته به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر

مهار آتش سوزی در منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر