مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-04سياسي

باید از تولیدات داخلی حمایت کرد


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کرد و مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی است سوق پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در بازدید از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و کارخانه تولید ام دی اف لوح سبز جنوب از شرکت های تابعه مجموعه شرکت توسعه نیشکر، اظهار کرد: شرکت های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن همچون کارخانه تولید MDF، مصداق عینی شعار ما می توانیم است.

وی افزود: در طول 41 سال از عمر انقلاب اسلامی، در کنار پیشرفت در صنایع دفاعی و علوم مختلف، پیشرفت و توسعه در سایر صنایع تولیدی نیز محقق شد و با عبور از تحریم ها و تنگناهای اقتصادی، شکوفایی در تولید رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به نام گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید، گفت: امسال بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد جهش تولید در مجموعه توسعه نیشکر خواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد:این مجموعه عظیم در سایه تلاش های جهادگونه مدیریت و کارکنان توانسته است از بحران هایی نظیر سیلاب سال 98 و خشکسالی تابستان 97 گذر کند و شرایطی مهیا شود که نتیجه آن جهش در تولید شکر و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از تولیدات داخلی حمایت کرد

باید از تولیدات داخلی حمایت کرد