مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-04سياسي

دیدار عوامل خبرگزاری های ایسنا و ایکنای آذربایجان شرقی با استاندار


در آستانه روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، دست اندرکاران خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در استان، با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، دست اندرکاران خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در استان، با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار یک ساعته، ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر اهمیت کار رسانه ها و ضرورت حمایت از این حوزه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی جهان، وجود رسانه های سالم از ضروریات جامعه بوده و این رسانه ها هستند که امورات استان را می توانند در سطح ملی و بین المللی انعکاس دهند.

محمدرضا پورمحمدی در ادامه به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه خود منشا کارهای خوبی بوده و امیدواریم بعد از این نیز اهتمام و جدیت موجود در این نهاد ادامه یافته و شاهد تحولات بیشتری در حوزه های مختلف، توسط این مجموعه باشیم.

وی در ادامه با تشریح وضعیت کرونایی استان، مجاهدت های کادر بهداشت و درمان را مورد تقدیر قرار داد و گفت: چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عوامل خبرگزاری های ایسنا و ایکنای آذربایجان شرقی با استاندار

دیدار عوامل خبرگزاری های ایسنا و ایکنای آذربایجان شرقی با استاندار