مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:502020-08-04سياسي

لزوم حمایت ملی از طرح های نوآورانه جهاددانشگاهی در یزد


استاندار یزد با بیان این که شرکت های دانش بنیان این استان به حمایت های ملی نیاز دارند، از تدوین برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که شرکت های دانش بنیان این استان به حمایت های ملی نیاز دارند، از تدوین برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری در یزد خبر داد.

محمدعلی طالبی عصر امروز 14 مردادماه در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان یزد که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، استان یزد را در مسیر تبدیل شدن به یکی از استان های برتر در حوزه اقتصاد دانش بینان دانست و اظهار کرد: با توجه به همراهی شرکت های دانش بنیان به نظر می رسد بحث پایلوت شدن یزد به در حوزه اقتصاد دانش بنیان در حال محقق شدن است.

وی راه اندازی شورای هماهنگی فناوری و نوآوری را از جمله اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و افزود: کمیته صنایع خلاق ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان یزد راه اندازی شده و قرار است نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم برای حمایت از مولفه های اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی کند.

استاندار یزد تدوین برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری یزد را از دیگر اقدامات انجام شده در این استان عنوان کرد و گفت: این اقدامات حداکثر تعامل و همراهی را در استان یزد به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت ملی از طرح های نوآورانه جهاددانشگاهی در یزد

لزوم حمایت ملی از طرح های نوآورانه جهاددانشگاهی در یزد