مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-04سياسي

بررسی زمینه همکاری های دانشگاه علم و فرهنگ و کشور سوئد


در نشست مشترک رایزن فرهنگی ایران در سوئد و مسئولان دانشگاه علم و فرهنگ، ظرفیت های آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه علم و فرهنگ و زمینه های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- در نشست مشترک رایزن فرهنگی ایران در سوئد و مسئولان دانشگاه علم و فرهنگ، ظرفیت های آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی دانشگاه علم و فرهنگ و زمینه های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه دانشگاه علم و فرهنگ گفت: همکاری های فرهنگی و علمی حوزه بین الملل در دانشگاه به صورت تخصصی منطبق با تخصص دانشکده‎ها برنامه ریزی شده اند.

هاشمی گفت: دانشگاه در حوزه گردشگری و هتل داری با کشور اتریش، در فنی و مهندسی با آلمان، در هنر و معماری با فرانسه، در نانو و آموزش های مرتبط با کشورهای آفریقایی و دراستارتاپ ها و کارآفرینی با کشورهای اسکاندیناوی همکاری هایی را آغاز کرده است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: دربرخی مباحث مانند آموزش های تخصصی کوتاه مدت در حوزه نانومواد، نانوفیزیک، نانوشیمی، نانوپزشکی، نانوزیست و.

قابلیت ارائه دوره های کوتاه مدت و بلند مدت به زبان نگلیسی به صورت مجازی و حضوری وجود دارد و از آن جا که در مباحث مرتبط با نانو کشورمان جایگاه مطلوبی در جهان دارد، توسعه این امر برای کشور نیز مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زمینه همکاری های دانشگاه علم و فرهنگ و کشور سوئد

بررسی زمینه همکاری های دانشگاه علم و فرهنگ و کشور سوئد