مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-04سياسي

تشکیل دبیرخانه استکبار ستیزی در بوشهر/ دلاوری ها روایت می شود


مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر گفت: دبیرخانه استکبار ستیزی را در استان را انداختیم و در نظر داریم که بتوانیم راویان مقاومتی را در شهرستان ها قرار دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رسالت اصلی اتحادیه انجمن اسلامی مبنی بر رویکرد نخبه پروری است و نگاه ویژه ای به این حوزه داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه باید با کمک رویکرد تربیتی نخبه پروری جامعه دانش آموزی را تربیت کرد، در فصل تابستان برای دانش آموزان برنامه های متعددی را آغاز کرده ایم که مرتبط با سال تحصیلی جدید است و مربیان را آماده کردیم که با توان کامل در اول مهر فعالیت خود را آغاز کنند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برای روز غدیر در نظر داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، اطعامی برای فقرا داشته باشیم.

مردم هم می توانند کمک های مالی خود را ارسال کنند یا خدماتی را که می توانند انجام دهند، اطلاع بدهند.

در مسیر تحقق گام دوم افروغ با اشاره به نقش اتحادیه انجمن اسلامی در تحقق گام دوم تصریح کرد: اتحادیه دبیرخانه گام دوم انقلاب است؛ این یعنی باید بتوانیم برنامه ریزی تمام امور گام دوم را در همه تشکل ها و آموزش و پرورش جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه استکبار ستیزی در بوشهر/ دلاوری ها روایت می شود

تشکیل دبیرخانه استکبار ستیزی در بوشهر/ دلاوری ها روایت می شود