مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-04سياسي

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در استان قم افتتاح شد


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی قم، پذیرای ایده ها و پیشنهادهای دانشجویان و اساتید خواهد بود.

- ایسنا/قم مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی قم، پذیرای ایده ها و پیشنهادهای دانشجویان و اساتید خواهد بود.

یاسر شریفی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم، در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی که امروز برگزار شد، عنوان کرد: در راستای ماموریت های جهاد دانشگاهی در رشد در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، مرکز رشد و شکوفایی جهاد دانشگاهی در استان قم افتتاح شد تا بتواند ایده ها را از بدنه ی نخبگان و دانش آموختگان به عرصه ی کار و فعالیت اقتصادی وارد کند.

وی ادامه داد: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی قم به صورت ویژه تر در حوزه ی فناوری IT، گردشگری و سلامت فعالیت خواهد کرد و پذیرای ایده ها و پیشنهادهای دانشجویان و اساتید خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم رییس جهاددانشگاهی قم، رییس بنیاد نخبگان استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون پارک علم و فناوری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در استان قم افتتاح شد

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در استان قم افتتاح شد