مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-04سياسي

پاسداشت شهدای قیام مشروطه در شهرری


جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور بر سر مزار ستارخان، شیخ محمد خیابانی و آیت الله طباطبایی در شهرری، یاد مبارزان قیام مشروطه را گرامی داشتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، عصر امروز آیین پاسداشت شهدای قیام مشروطه به مناسبت روز 14  مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 20 و جمعی از اساتید برجسته دانشگاه در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر سر مزار سردار ملی ستارخان، شیخ محمد خیابانی و آیت الله طباطبایی ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد فعالان نهضت مشروطه را گرامی داشتند.

  محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن پاسداشت مبارزان انقلاب مشروطه گفت: جنبش مشروطیت از رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تاریخ تحولات سیاسی ایران محسوب می شود و اثرات این رویداد در زندگی فرهنگی و سیاسی مردم، از سایر حوادثی که تا آن تاریخ در کشورمان پدید آمده بود، عمیق تر بوده است.

وی تصریح کرد: در آن سال ها مفاهیمی چون آزادی خواهی، عدالت طلبی، دیکتاتور ستیزی هدف مبارزان بود و با توجه به عهدشکنی پادشاهان قاجار، شخصیت های مبارز و برجسته ای هم چون ستارخان سردار ملی و باقرخان سالار ملی رهبری جنبش مردمی مشروطه را در دست گرفته و منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت شهدای قیام مشروطه در شهرری

پاسداشت شهدای قیام مشروطه در شهرری