مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-04دانش

آغاز سومین آزمون کرونایی کشور از فردا/آزمون ارشد 99 طی سه روز برگزار می شود


رقابت بیش از 691 هزار داوطلب برای کسب صندلی های کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، از صبح فردا پنج شنبه 16 مرداد ماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

- رقابت بیش از 691 هزار داوطلب برای کسب صندلی های کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، از صبح فردا پنج شنبه 16 مرداد ماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری دو آزمون دکتری وزارت بهداشت و علوم برای ورود داوطلبان به دانشگاه های علوم پزشکی و غیر پزشکی طی هفته های گذشته، آزمون کارشناسی ارشد سال 99 به عنوان سومین آزمون کرونایی کشو از صبح فردا پنجشنبه 16 آغاز می شود و فرآیند برگزارسی آزمون طی روزهای جمعه 17 و شنبه 18 مرداد نیز ادامه دارد.

در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 691 هزار و 968 نفر برای کسب 157 هزار صندلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به رقابت می پردازند.

بر این اساس داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است برای حضور در جلسه آزمون به نشانی مندرج بر روی کارت آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه ای (نام ، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین آزمون کرونایی کشور از فردا/آزمون ارشد 99 طی سه روز برگزار می شود

آغاز سومین آزمون کرونایی کشور از فردا/آزمون ارشد 99 طی سه روز برگزار می شود