مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-04اجتماعي

انتشارات جهاددانشگاهی مشهد حدود 600 عنوان کتاب منتشر کرده است


مدیر انتشارات جهاددانشگاهی مشهد گفت: از سال 1360 تا کنون جهاددانشگاهی مشهد حدود 600 عنوان کتاب منتشر کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر انتشارات جهاددانشگاهی مشهد گفت: از سال 1360 تا کنون جهاددانشگاهی مشهد حدود 600 عنوان کتاب منتشر کرده است.

رضا نیک ذات، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انتشارات جهاددانشگاهی مشهد در سال 1360 با هدف افزایش سطح علمی و فرهنگی جامعه و کمک به ارتقاء سطح علمی دانشگاهیان تأسیس شد.

از آن زمان تا کنون حدود 600 عنوان کتاب در موضوعات مختلف منتشر کرده است که موضوعات کشاورزی و محیط زیست جزو موضوعات عمده فعالیت این انتشارات است.

وی افزود: با توجه به تجاربی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که موضوعات کشاوزی و محیط زیست دو مسئله مهم در کشور هستند که مغفول واقع شده اند و خلایی در آن احساس می شود که اگر کتاب های مؤثری در این زمینه منتشر شود می تواند به فرهنگ محیط زیست و کشاورزی جامعه کمک کند.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه یکی از محدودیت هایی که ناشران با آن مواجه هستند بالا رفتن هزینه تولید کتاب ها است ، تصریح کرد: طبیعتاً این مسئله انتشارات جهاددانشگاهی مشهد را هم متاثر کرده است.

جهاد دانشگاهی مشهد 3 فروشگاه عمده کتاب در سطح شهر دارد و هدف اصلی انتشارات از خدمت رسانی در فروشگاه ها، ارتقای فرهنگ کتاب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشارات جهاددانشگاهی مشهد حدود 600 عنوان کتاب منتشر کرده است

انتشارات جهاددانشگاهی مشهد حدود 600 عنوان کتاب منتشر کرده است