مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-04سياسي

جهاد دانشگاهی، استقلال دانشگاه و دانشجو از شرق و غرب


16 مرداد 1399 یادآور چهار دهه کار و تلاش خستگی ناپذیر و تعمیق کننده پیوند صنعت و دانشگاه از سوی نهادی برآمده از بطن جامعه است، جامعه ای که رهبر و بنیانگذارش آن را بهتر از عصر پیامبر اکرم (ص) دانستند.

- 16 مرداد 1399 یادآور چهار دهه کار و تلاش خستگی ناپذیر و تعمیق کننده پیوند صنعت و دانشگاه از سوی نهادی برآمده از بطن جامعه است، جامعه ای که رهبر و بنیانگذارش آن را بهتر از عصر پیامبر اکرم (ص) دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صدور حکم تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی و معرفی اعضای آن توسط امام خمینی (ره)، رویش ستاد اجرایی انقلاب فرهنگی و تولد جهاد دانشگاهی تا درخشش نخبگان و دانشمندان جهاد دانشگاهی در عرصه های داخلی و بین المللی بیش از چهار دهه گذشت و نهاد جهادگر و انقلابی جهاد دانشگاهی، پیشگام در توسعه علم، فناوری، فرهنگ، اقتصاد و صنعت با رویکرد درون زا، برون گرا و دانش بنیان با ویژگی تعامل سازنده توانست قله های توسعه و موفقیت را در عرصه های داخلی و خاجری درنوردد.

جهاد دانشگاهی در آغاز پنجمین دهه حیاتش با همت و تلاش نخبگان، دانشمندان و دانشجویانش در تعامل با سایر دستگاه های دولتی و حکومتی و با امضای تفاهم نامه ها و موافقتنامه های مختلف نیازهای اقتصادی و روزمره بخشهای صنعتی، کشاورزی، اداری، قضایی، نظامی و انتظامی را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی، استقلال دانشگاه و دانشجو از شرق و غرب

جهاد دانشگاهی، استقلال دانشگاه و دانشجو از شرق و غرب