مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-05بين الملل

اسراییل هرگونه ارتباط با انفجار بیروت را رد کرد/ در گمانه زنی ها احتیاط شود


وزیر خارجه دولت رژیم صهیونیستی ضمن رد هرگونه ارتباط این رژیم با این انفجار گفت که حادثه بندر بیروت ناشی از آتش سوزی بوده است.

- اسراییل هرگونه ارتباط با انفجار بیروت را رد کرد/"در گمانه زنی ها احتیاط شود" وزیر خارجه دولت رژیم صهیونیستی ضمن رد هرگونه ارتباط این رژیم با این انفجار گفت که حادثه بندر بیروت ناشی از آتش سوزی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الأوسط، گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه دولت اسراییل در سخنانی نسبت به انفجار مهیب در بندر بیروت واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: این انفجار بزرگ که در بندر بیروت رخ داد به احتمال زیاد حادثه ای ناشی از آتش سوزی بوده است و پیشنهاد می کنم که درباره گمانه زنی ها احتیاط شود.

اشکنازی افزود: من دلیلی نمی بینم که گزارش های بیروت مبنی بر اینکه انفجار یک حادثه بوده است، باور نشود.

در همین حال، یک مقام صهیونیست دیگر که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری رویترز گفت که اسراییل هیچ ارتباطی با انفجار و آتش سوزی بندر بیروت ندارد.

اشکنازی و بنی گانتس، وزیر جنگ اسراییل نیز در بیانیه مشترکی اعلام کردند که طبق دستور این دو وزیر، اسراییل از طریق کانال های دفاعی و دیپلماتیک بین المللی با لبنان درباره ارائه کمک های پزشکی بشردوستانه به دولت این کشور صحبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل هرگونه ارتباط با انفجار بیروت را رد کرد/ در گمانه زنی ها احتیاط شود

اسراییل هرگونه ارتباط با انفجار بیروت را رد کرد/ در گمانه زنی ها احتیاط شود