مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-05سياسي

نصب اسکله ویژه پهلوگیری شناورهای تجسس و نجات در بندر شهید حقانی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نصب یک فروند اسکله ویژه پهلوگیری شناورهای تجسس و نجات در بندر شهید حقانی خبر داد و گفت: این نوع اسکله فلزی شناور کمترین اختلاف عرشه آزاد با عرشه آزاد شناورهای تجسس و نجات را دارد.

- علی رضا محمدی کرجی ران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بیان کرد: بندر شهید حقانی در قلب شهر بندرعباس به عنوان مهمترین و بزرگترین پایانه مسافری دریایی با 11 پست اسکله ارائه دهنده خدمات به مسافران و گردشگران دریا جهت عزیمت به جزایر مرکز استان است.

وی اظهار داشت: در این راستا لزوم جانمایی و نصب یک فروند اسکله ویژه پهلوگیری شناورهای تجسس و امداد با هدف انتقال ایمن تر افراد سانحه دیده و بیماران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: پس از انجام عملیات جانمایی، ساخت یک فروند اسکله فلزی با مشخصات فنی 20 متر طول، 5 مترعرض  و آبخور حدود 40 سانتمیتر  با عرشه آزاد 1.

1 متر مطابق عرشه آزاد شناورهای موجود تجسس و نجات آغاز شد.

وی گفت: ساخت این اسکله به شکل کاملا بومی و در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی انجام و پس از انجام عملیات شمع کوبی به محل تعیین شده در بندر شهید حقانی منتقل و در محل نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب اسکله ویژه پهلوگیری شناورهای تجسس و نجات در بندر شهید حقانی

نصب اسکله ویژه پهلوگیری شناورهای تجسس و نجات در بندر شهید حقانی