مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-05اقتصادي

آزادسازی 114 کیلومتر از رودخانه های یزد در دست اقدام است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که بستر رودخانه قابل واگذاری نیست و هر گونه دخل و تصرف در آن مجازات قانونی دارد، گفت: - ایسنا/یزد معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که بستر رودخانه قابل واگذاری نیست و هر گونه دخل و تصرف در آن مجازات قانونی دارد، گفت: آزادسازی 114 کیلومتر از رودخانه های استان یزد در دست اقدام است.

جواد منصوری در خصوص وضعیت حریم و بستر رودخانه های استان، اظهار کرد: در استان یزد حدود دو هزار و 800 کیلومتر رودخانه وجود دارد که حد تقریبی دو هزار کیلومتر آن در دست اقدام و 800 کیلومتر دیگر نیز تعیین حد حریم و بستر شده است.

وی متوسط بارندگی استان را 93 میلی متر ذکر کرد و گفت: میزان بارندگی استان در سال گذشته 121 میلی متر و سال آبی جاری نیز 109 میلی متر ثبت شده است به طوری که بارندگی ها نسبت به بلند مدت 14 درصد افزایش ولی نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد به تغییر اقلیم و اثرات آن در استان اشاره و بیان کرد: پس از خشکسالی های ممتد، شاهد بارش مناسب طی دو سال اخیر در استان بودیم که منجر به جاری شدن سیلاب هایی در رودخانه های یزد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 114 کیلومتر از رودخانه های یزد در دست اقدام است

آزادسازی 114 کیلومتر از رودخانه های یزد در دست اقدام است