مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-05سياسي

4 روایت درباره نامه عزل آیت الله منتظری


آیت الله امامی کاشانی، عضو اولین دوره مجلس خبرگان رهبری، به تازگی در گفت وگویی با پایگاه «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» درباره چرایی عزل آیت الله منتظری و آنچه در جلسه ای فوری که شب ارسال نامه عزل به آیت الله منتظری در بیت امام تشکیل شد، - آیت الله امامی کاشانی، عضو اولین دوره مجلس خبرگان رهبری، به تازگی در گفت وگویی با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره چرایی عزل آیت الله منتظری و آنچه در جلسه ای فوری که شب ارسال نامه عزل به آیت الله منتظری در بیت امام تشکیل شد، مسائلی را مطرح کرده است.

البته علاوه بر او، شخصیت های دیگری از جمله آیت الله خامنه ای، آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله امینی هم درباره این موضوع روایت هایی دارند که در مجال پیش رو بخش هایی از این روایت ها آورده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: امامی کاشانی در گفت وگوی اخیرش درباره چگونگی انتخاب آیت الله منتظری در سال 64 به قائم مقامی رهبری گفت: ما اکثرا می گفتیم یک آدمی باید قائم مقام باشد که دارای سوابق مبارزاتی درخشان و مدارج علمی و به قول معروف ملّا باشد.

به این خاطر اکثریت ما به آقای منتظری رأی دادیم .

او واکنش آیت الله منتظری به قائم مقامی اش را چنین توصیف کرد: من بعد از تصویب قائم مقامی رفته بودم پیش آقای منتظری و با ایشان کار داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روایت درباره نامه عزل آیت الله منتظری

4 روایت درباره نامه عزل آیت الله منتظری