مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-05سياسي

نداشتن بیمه یکی از مشکلات عدیده خبرنگاران استان سمنان است


رییس خانه مطبوعات با بیان اینکه نداشتن بیمه یکی از مشکلات عدیده خبرنگاران است ، گفت: اوضاع اقتصادی کنونی مشکلات زیادی را برای اصحاب خبر و رسانه پدید آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی کواکبیان صبح چهارشنبه در دیدار خبرنگاران سمنانی با استاندار سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه صداقت در عرصه خبر رسانی یک اصل مهم است، تاکید کرد: نقش ویژه خبرنگاران برای مقابله با رانت بازی و جلوگیری از وقف منابع ملی و طبیعی رکن مهمی محسوب می شود.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات خبرنگاران و رسانه هایی که در جریان کرونا آسیب دیده اند، افزود: اداره کل ارشاد استان سمنان نسبت به این امر باید با جدیت بیشتری پیگیری کنند همچنین نداشتن بیمه و ثبات شغلی یکی از مشکلاتی است که خبرنگاران با آن روبرو هستند.

رییس خانه مطبوعات کشور و استان سمنان با بیان اینکه بیمه و شرایط بد اقتصادی رسانه ها باعث شده تا خبرنگاران آسیب های جدی ببینند، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی از نشریات محلی حمایت بیشتری کنند همچنین لازم است جلسات پرسش و پاسخ به صورت ماهیانه در سطح استان با حضور مدیران ارشد استانی و اصحاب رسانه برگزار شود.

کواکبیان با بیان اینکه خبرنگاران باید عضو خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران باشند، گفت: مجموعه مشکلات خبرنگاران پیگیری می شود زیرا خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن بیمه یکی از مشکلات عدیده خبرنگاران استان سمنان است

نداشتن بیمه یکی از مشکلات عدیده خبرنگاران استان سمنان است