مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-05اقتصادي

اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل – سرچم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: محور اردبیل – سرچم به عنوان پروژه شاخص در سالجاری 80 میلیارد تومان اعتبار فوق العاده دریافت می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: محور اردبیل – سرچم به عنوان پروژه شاخص در سالجاری 80 میلیارد تومان اعتبار فوق العاده دریافت می کند.

داود شایقی 15 مرداد در نشست مجمع نمایندگان استان اردبیل با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: جلسه مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار اردبیل با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که استاندار اردبیل در ارائه گزارش خود ضرورت تخصیص اعتبار برای پروژه های مصوب سفر رییس جمهور را یادآور شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار استاندار اردبیل تخصیص کامل اعتبارات جهش تولید را که در قالب تفاهمنامه بین استانداری و رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسیده خواستار شد تا در اسرع وقت حمایت از واحدهای تولیدی و پروژه های مرتبط در این حوزه به سرانجام برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در سال جهش تولید سازمان برنامه و بودجه اعتبار فوق العاده ای را برای یک پروژه خاص در استان ها تامین می کند که قرار شد در استان اردبیل نیز برای محور اردبیل – سرچم به طول 35 کیلومتر 80 میلیارد تومان مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل – سرچم

اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل – سرچم