مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-05سياسي

پیام رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پیامی فرارسیدن شانزدهم مردادماه، چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پیامی فرارسیدن شانزدهم مردادماه، چهلمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.

دکتر علی نجفی نژاد در این پیام آورده است: جهاد دانشگاهی نهادی علمی و انقلابی و برخاسته از اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) می باشد که در طی این سال ها توانسته با اقدامات عظیم و ارزشمند خود گام های ارزنده ای را در خصوص ارتقاء شاخص های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی در کشور ایفا کند.

وی افزوده است: بی تردید دستاوردهای ارزشمند تشکیل جهاد دانشگاهی علاوه بر تربیت نیروهای برجسته، ارائه و اشاعه تفکر جهادی و انقلابی در زمینه مواجهه با مشکلات و مسائل کشور در تمامی زمینه ها خصوصاً در زمینه های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی است که نقش ویژه ای در توسعه علمی کشور داشته و خدمات ارزنده ای را در تولید علم و توسعه و پیشرفت جامعه رقم زده است.

نجفی نژاد در پایان این پیام آورده است: جا دارد چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد موفق علمی، ارزشی را به مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم آن مجموعه تبریک گفته و آمادگی مجدد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را مبنی بر همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی

پیام رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی