مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-05سياسي

شهردار قزوین به وعده های خود عمل کند


شهردار قزوین باید در میان گود قرار بگیرد و به وعده هایی که به مردم و اعضای شورای شهر داده است عمل کند، در حال حاضر شهردار برنامه های خود را فراموش کرده و به دنبال کارهای عوام فریبانه است.

- ایسنا/قزوین نائب رییس شورای شهر قزوین گفت: شهردار قزوین باید در میان گود قرار بگیرد و به وعده هایی که به مردم و اعضای شورای شهر داده است عمل کند، در حال حاضر شهردار برنامه های خود را فراموش کرده و به دنبال کارهای عوام فریبانه است.

مهدی عبدالرزاقی در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 14 مرداد برگزار شد با اشاره به اقدامات شهردار قزوین گفت: شهردار قزوین هنگامی که به عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست شهردار برنامه های خود را در صحن شورا بیان کرد اولویت اصلی خود را پرداخت بدهی های شهرداری قزوین دانست، درحالی که هم اکنون پس از گذشت حدود هفت ماه از شهردار شدن وی، بدهی های شهرداری قزوین مانند گذشته باقی مانده است.

وی افزود: شهردار قزوین باید در خصوص وضعیت فعلی بدهی های شهرداری توضیح دهد، هم اکنون سهام بانک شهر حدود هزار میلیارد تومان ارزش دارد، همچنین سه پروژه نیمه کاره شهرداری باارزش حدودی 700 میلیارد تومان داریم که این ها نشان می دهد وضعیت نسبتاً خوبی داریم اما سؤال اینجاست که چرا شهردار برای بدهی های شهرداری اقدامی نمی کند؟ نایب رییس شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین به وعده های خود عمل کند

شهردار قزوین به وعده های خود عمل کند