مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-05سياسي

بخشی جامعه تسلیم عوامل مادی و زندگی غربی شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: متأسفانه در بخش های مختلفی از جامعه تسلیم عوامل مادی و زندگی غربی هستیم و باید این رویه اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده شامگاه گذشته در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی اندیشکده سبک زندگی اسلامی ضمن دریافت گزارشی از فعالیت های این مجموعه به بیان تأثیر سبک زندگی اسلامی در ابعاد مختلف جامعه پرداخت و اظهار کرد: متأسفانه در بخش های مختلفی از جامعه تسلیم عوامل مادی و زندگی غربی هستیم و کار شما از این حیث که به عوامل معنوی و اثرگذار در این عالم می خواهید بپردازید به رغم همه سختی ها و مشقت هایی که به دنبال دارد اما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان این مطلب که امروزه حلقه مفقوده بین علم و عمل و بزرگترین مشکل جامعه بشری مسئله باور است، عنوان کرد: ما یک فقه اکبر داریم و یک فقه اصغر.

فقه اکبر در واقع فلسفه اسلامی است و وظیفه اش دفاع از مرزهای دین بوده و فقه اصغر وظیفه اش مشخص کردن تمام ابعاد ایدئولوژیک انسانی است حجت الاسلام و المسلمین نبی زاده افزود: بر همین اساس بعضی از مبانی که این اندیشکده در بحث خانواده باید مطرح کند مبانی است که از فلسفه اسلامی به شما منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی جامعه تسلیم عوامل مادی و زندگی غربی شده است

بخشی جامعه تسلیم عوامل مادی و زندگی غربی شده است