مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-05اقتصادي

دلایل گرانی قیمت مرغ / تمایل مردم به خرید مرغ نسبت به گوشت قرمز افزایش یافت


نایب رییس کانون مرغداران گوشتی وضعیت توزیع و قیمت نهاده های دامی و احتیاط مرغداران در جوجه ریزی را عامل افزایش قیمت مرغ اعلام کرد و گفت: افزایش تقاضا برای مرغ نیز در رشد قیمت موثر بوده است.

- حبیب اسدالله نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت توزیع و قیمت نهاده های دامی و احتیاط مرغداران در جوجه ریزی را عامل افزایش قیمت مرغ اعلام کرد و گفت: افزایش تقاضا برای مرغ نیز در رشد قیمت مؤثر بوده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ به 19 هزار و 500 تومان گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز منجر به رشد تقاضا برای مصرف مرغ شده و در افزایش قیمت هم مؤثر بوده است.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را 13,000 تومان اعلام کرد و گفت: به تبع این مساله قیمت مرغ گرم نیز به بین 19000 تا 19,500 هزار تومان رسیده است.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته و بواسطه ارزان تر و اقتصادی بودن مرغ، تقاضا برای مصرف این ماده پروتیینی بالا رفته است.

اسدالله نژاد با بیان اینکه مرغداران همچنان از وضعیت تأمین و توزیع و از همه مهم تر قیمت نهاده ها ناراضی و کلافه هستند، افزود: تولیدکنندگان در جوجه ریزی با ترس و احتیاط عمل می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت جوجه یکروزه اضافه کرد: متأسفانه تولید کنندگان جوجه نیز در حال زیان هستند و ادامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل گرانی قیمت مرغ / تمایل مردم به خرید مرغ نسبت به گوشت قرمز افزایش یافت

دلایل گرانی قیمت مرغ / تمایل مردم به خرید مرغ نسبت به گوشت قرمز افزایش یافت