مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-05اقتصادي

ماجرای دپوی کالا در مناطق آزاد/ عدم تمکین وزارت صمت از مصوبه هیات وزیران


بعد از اعلام دپوی حجم زیادی از کالاهای وارد شده توسط فعالان اقتصادی در مناطق آزاد و تبعات ناشی از آن، شورای عالی مناطق آزاد در واکنش به این موضوع دلیل دپوی این دسته از کالاها را عدم ابلاغ فهرست مجاز کالای همراه مسافر و سهمیه ارزی آن توسط وزارت صمت اعلام .

- بعد از اعلام دپوی حجم زیادی از کالاهای وارد شده توسط فعالان اقتصادی در مناطق آزاد و تبعات ناشی از آن، شورای عالی مناطق آزاد در واکنش به این موضوع دلیل دپوی این دسته از کالاها را عدم ابلاغ فهرست مجاز کالای همراه مسافر و سهمیه ارزی آن توسط وزارت صمت اعلام کرد و خواستار تمکین از مصوبه هیات وزیران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای گذشته فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم با گلایه نسبت به شرایط موجود و تبعات آن از جمله افزایش قیمت و ورود کالا از مبادی غیر رسمی خواستار بررسی و رسیدگی به وضعیت ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک این مناطق شدند.

کالاهای دپو شده کالای همراه مسافر است پیگیری موضوع دپوی کالا در مناطق آزاد و ماجرای آن از شورایعالی مناطق آزاد با توضیحاتی از سوی ناصر خرمالی - مدیر توسعه صادرات، گمرک و ارزش افزوده مناطق آزاد - شد که نشان می دهد ماجرا با کالای همراه مسافر و عدم ابلاغ فهرست مربوطه از سوی در وزارت صمت بر می گردد که تنها خاص منطقه آزاد قشم نیست و سایر مناطق نیز با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دپوی کالا در مناطق آزاد/ عدم تمکین وزارت صمت از مصوبه هیات وزیران

ماجرای دپوی کالا در مناطق آزاد/ عدم تمکین وزارت صمت از مصوبه هیات وزیران