مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-05بين الملل

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در ملبورن


نزدیک به 500 نیروی نظامی برای اعمال محدودیت های تعیین شده با هدف مهار کرونا در ویکتوریا، دومین ایالت پرجمعیت استرالیا با مرکزیت شهر ملبورن، اعزام می شوند.

- نزدیک به 500 نیروی نظامی برای اعمال محدودیت های تعیین شده با هدف مهار کرونا در ویکتوریا، دومین ایالت پرجمعیت استرالیا با مرکزیت شهر ملبورن، اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر کسی که از این مقررات سرپیچی کند با جریمه سنگین تا 20 هزار دلار استرالیا رو به رو خواهد شد، مگر این که شرایط اورژانس پزشکی در میان باشد.

ویکتوریا از اوایل هفته جاری با وضع مقررات منع آمد و شد در شب، سخت تر کردن محدودیت های جابه جایی مردم در طول روز و تعطیلی بخش بزرگی از کسب و کارها تلاش کرده از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری کند.

با این حال به گفته دانیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا، در روز سه شنبه مسئولین بهداشت دریافته اند نزدیک به یک سوم افرادی که به کووید-19 مبتلا شده اند، خودشان را در خانه قرنطینه نکرده اند.

اندروز در جمع خبرنگاران در ملبورن گفت: 500 نیروی نظامی برای اعمال قوانین قرنطینه خانگی اعزام خواهد شد و تقریبا 5000 دلار استرالیا جریمه کسانی خواهد بود که از مقررات سرپیچی کنند و در صورت تکرار تا 20 هزار دلار جریمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در ملبورن

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در ملبورن