مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-05سياسي

اجرای فاز دوم پروژه مسجد تا مسجد ساوه در نیمه دوم امسال


شهردار ساوه با اشاره به اجرای طرح مسجد تا مسجد گفت: بناهای تاریخی و قدیمی شناسنامه شهر ساوه هستند لذا پروژه مسجد تا مسجد ( از مسجد تاریخی انقلاب تا مسجد تاریخی جامع ساوه ) در دستور کار قرار گرفت که نخستین فاز آن امروز مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سید مهدی حسینی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران به مناسب فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل مدیریت شهری با خبرنگاران و رسانه ها می تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات شهروندان را فراهم کرده و همچنین بسترساز پیشبرد و توسعه شهر باشد.

وی افزود: همت والای خبرنگاران در اطلاع رسانی فعالیت های حوزه مدیریت شهری به ویژه در اجرای پروژه های بزرگ، بیان مسائل شهری و دیدگاه های شهروندان و همچنین تبیین صحیح و به دور از موضع گیری های جناحی و گروهی در راستای آگاهی بخشی در زمینه خدمات عمرانی و فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری، ستودنی است.

شهردار ساوه در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: با آغاز دوره پنجم شورا و شهرداری، برنامه ششم توسعه در سال 96 هم آغاز شد که با اجرای آن سهم ساوه از درآمد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به یک باره به کم ترین میزان خود رسید و شهرداری و شورا را با یک چالش بزرگ روبرو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم پروژه مسجد تا مسجد ساوه در نیمه دوم امسال

اجرای فاز دوم پروژه مسجد تا مسجد ساوه در نیمه دوم امسال