مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-05ورزشي

جعبه ابزار جادویی اسکوچیچ/ سرگیجه سرمربی کروات برای انتخاب ترکیب تیم ملی!


اسکوچیچ بهتر از هر کسی می داند که یک مربی خوشبخت است که می تواند از میان ده ها فوتبالیست آماده تیمش را آماده کند اما آمادگی بالای بازیکنان، او را با تردیدهایی در ترکیب نهایی تیم ملی مواجه خواهد کرد.

- تیم ملی فوتبال ایران از شهریور ماه اردوی خود را آغاز می کند و قرار است در روزهای موسوم به فیفا دی، دو بازی تدارکاتی را برگزار کند.

اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در این اردو فرصت خواهد داشت تا برای اولین بار در جمع بازیکنان حاضر شود و از بازیکنان مدنظر خود برای اجرای اهداف تاکتیکی خود استفاده کند.

اسکوچیچ به علت شیوع کرونا با فاصله ای در حدود 6 ماه با بازیکنان رو به رو می شود و می تواند در این اردوی تدارکاتی، شناخت لازم را از تیمش به دست بیاورد.

او در این اردو بازیکنان مختلفی را دعوت خواهد کرد تا به ترکیب 23 نفره مدنظر خود برای شرکت در 4 بازی رسمی تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر نزدیک شود و خطر حذف از رقابت ها را از ایران دور کند.

در حال حاضر اسکوچیچ وظیفه خطیری بر عهده دارد و برای تداوم مربیگری با ایران، باید هر طور شده تیم ملی را از این چهار بازی به سلامت و با پیروزی بگذارند تا تجربه نشستن روی نیمکت تیمی در جام جهانی نصیبش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه ابزار جادویی اسکوچیچ/ سرگیجه سرمربی کروات برای انتخاب ترکیب تیم ملی!

جعبه ابزار جادویی اسکوچیچ/ سرگیجه سرمربی کروات برای انتخاب ترکیب تیم ملی!