مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-05سياسي

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی راهکار جلوگیری از موازی کاری در حوزه فرهنگ


امام جمعه خمام با اشاره به فعالیت های جزیره ای انجام شده در حوزه فرهنگ و عدم انسجام دستگاه های ذی ربط گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی راهکاری مؤثر برای جلوگیری از پراکندگی اقدامات فرهنگی دستگا ه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، حجت الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه مهندسی فرهنگی در بخش خمام اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که مسئله فرهنگ صرفاً با یک راهکار علمی و منسجم ساماندهی می شود.

وی با اشاره به معضلات موجود در حوزه فرهنگ گفت: امروز متأسفانه شاهد هستیم که ازهم گسیختگی فعالیت های فرهنگی توسط دستگاه های ذی ربط و فعالیت های جزیره ای سبب شده تا شاهد موازی کاری در حوزه فرهنگ باشیم.

امام جمعه خمام با اشاره به وظیفه شورای فرهنگ عمومی در راستای ساماندهی اقدامات فرهنگی بیان کرد: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی راهکاری مؤثر برای جلوگیری از پراکندگی اقدامات فرهنگی دستگا ه ها است.

اسدالله زاده با بیان اینکه بخش خمام نخستین بخش از شهرستان رشت است که نقشه مهندسی فرهنگی برای آن تدوین می شود، افزود: موسسه سنجه سامانه گیلان مسؤولیت اجرای این طرح را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی راهکار جلوگیری از موازی کاری در حوزه فرهنگ

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی راهکار جلوگیری از موازی کاری در حوزه فرهنگ