مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-05فرهنگي

بازیگر سینما: کرونا برای من که شیمیایی هستم خطرناک تر است


بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» گفت: سریال «دادستان» در چهل قسمت ساخته می شود و تا چهار ماه آینده فیلمبرداری اش به طول خواهد انجامید، البته نقش من کوتاه بود و فیلمنامه را به طور کامل نخواندم اما امیدوارم اثر خوبی از آب در بیاید.

- جی پلاس ، اصغر نقی زاده درباره حضورش در سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی گفت: من در دو قسمت ابتدایی این سریال به ایفای نقش پرداختم و فعلا کارم در این پروژه تمام شده است، شاید بعدها باز هم حضور این شخصیت در سریال دادستان ادامه داشته باشد اما هنوز مشخص نیست.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در پشت صحنه سریال دادستان اظهار کرد: پشت صحنه همه نکات تا حتی الامکان رعایت می شد، همه ماسک زده به کار خود مشغول بودند و خطری دیگران را تهدید نمی کرد.

بازیگر فیلم سینمایی آژانس شیشه ای درباره نقش خود در سریال دادستان تاکید کرد: من در این سریال نقش یک افسر پلیس را بازی می کنم، البته نقشم تفاوت چندانی با نقش های قبلی نمی کند اما کار در این پروژه برایم دوست داشتنی بود.

وی درباره زمان بندی تولید سریال دادستان اظهار کرد: این سریال در چهل قسمت ساخته می شود و تا چهار ماه آینده فیلمبرداری اش به طول خواهد انجامید، البته نقش من کوتاه بود و فیلمنامه را به طور کامل نخواندم اما امیدوارم اثر خوبی از آب در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سینما: کرونا برای من که شیمیایی هستم خطرناک تر است

بازیگر سینما: کرونا برای من که شیمیایی هستم خطرناک تر است