مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-05اجتماعي

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/صدور بیش از 455 هزار کارت


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا کنون بیش از 455 هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت ساعت 24 امشب پایان می پذیرد.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا کنون بیش از 455 هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت ساعت 24 امشب پایان می پذیرد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 99 از صبح فردا پنجشنبه 16 مرداد آغاز می شود و برگزاری این آزمون طی روزهای جمعه 17 و شنبه 18 مرداد نیز ادامه دارد.

وی در ادامه بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 691 هزار و 968 نفر برای کسب 157 هزار صندلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به رقابت می پردازند، تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است برای حضور در جلسه آزمون به نشانی مندرج بر روی کارت آزمون مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 15 مرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه را تنظیم کنند، گفت: داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه ای (نام ، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/صدور بیش از 455 هزار کارت

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/صدور بیش از 455 هزار کارت