مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-05ورزشي

لیگ برتر والیبال ساحلی دوباره راه اندازی می شود


ایجاد بانک اطلاعاتی، تدوین آیین ماه انضباطی، برگزار مجدد لیگ برتر و انتخاب اعضا، از جمله برنامه های سرپرست جدید کمیته ساحلی فدراسیون والیبال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال ایران با نگاهی نو به ارزیابی شرایط والیبال ساحلی پرداخت تا با بهره گرفتن از نیروهای کارآمد مدیریتی و برنامه ریزی، افق تازه ای برای والیبال ساحلی کشور ترسیم کند که همانا قرار گرفتن نمایندگان ایران در میان برترین های آسیا و جهان و کسب سهمیه المپیک است.

استعدادیابی در میان جوانان علاقه مند به والیبال ساحلی، برگزاری مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور، تلاش برای تغییر نسل والیبال ساحلی، برگزاری دوره های مختلف آموزش مربی گری بین المللی به منظور ارتقای سطح دانش فنی و آشنایی اهالی والیبال ساحلی ایران با علم روز این رشته در دنیا و میزبانی تورهای سه و یک ستاره ساحلی جهان، از جمله برنامه های تدوین و اجرا شده برای رشد و توسعه والیبال ساحلی است.

توفیق کابلی 28 تیرماه از سوی رییس فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست کمیته ساحلی انتخاب شد و هفتم مردادماه نیز حکم وی صادر شد.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در تشریح عملکرد و کارهای انجام شده از سوی این کمیته در مدت 20 روز گذشته، افزود: با توجه به محدودیت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال ساحلی دوباره راه اندازی می شود

لیگ برتر والیبال ساحلی دوباره راه اندازی می شود