مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-05سياسي

حریت و بصیرت مهمترین ویژگی خبرنگار متعهد است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حریت، بصیرت و شجاعت از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار متعهد در شرایط کنونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه های گروهی استان به مناسبت روز خبرنگار ظهر چهارشنبه در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این نشست با ابراز نگرانی از انفجار اخیر در لبنان گفت: ضمن تسلیت به خانواده کشته شدگان امیدواریم بتوانیم در رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم مظلوم لبنان و حادثه اخیر نیز کمک مردم این کشور باشیم.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه گفت: از تلاش همه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تشکر می کنیم و امیدواریم به رسالت مهم خود همچنان با جدیت عمل کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: بررسی موضوع غدیر و رفتار پیامبر اکرم (ص) نشان می دهد اگر به خبرنگاری نگاه کلان داشته باشیم هیچ خبری بزرگ تر از واقعه غدیر نیست که در آن روزگار اینگونه تأثیر گذاشت.

وی بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) اصرار داشتند تا مخاطبان بفهمند چه می گویند و برای ماندگاری خبر فرمودند حاضران به غایبان و پدران به فرزندان بگویند تا این خبر همه گیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریت و بصیرت مهمترین ویژگی خبرنگار متعهد است

حریت و بصیرت مهمترین ویژگی خبرنگار متعهد است