مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-05سياسي

بعد از 3 سال از عمر شورا پروژه شاخصی در قزوین اجرایی نشده است


سه سال از شورای پنجم می گیرد و تاکنون پروژه شاخصی اجرایی نشده است، پروژه هایی مثل نسیم شمال، کمربندی شرق، بوستان بانوان و بوستان امیرکبیر، - ایسنا/قزوین عضو شورای شهر قزوین گفت: سه سال از شورای پنجم می گیرد و تاکنون پروژه شاخصی اجرایی نشده است، پروژه هایی مثل نسیم شمال، کمربندی شرق، بوستان بانوان و بوستان امیرکبیر، جاده اسماعیل آباد باید تا یک سال آینده به بهره برداری برسد، در غیر این صورت کارنامه سیاهی خواهیم داشت.

فرج الله فصیحی، در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 14 مرداد برگزار شد، اظهار کرد: سه سال از شورای پنجم می گیرد و تاکنون پروژه شاخصی اجرایی نشده است، پروژه هایی مثل نسیم شمال، کمربندی شرق، بوستان بانوان و بوستان امیرکبیر، جاده اسماعیل آباد باید تا یک سال آینده به بهره برداری برسد، در غیر این صورت کارنامه سیاهی خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: در بهار امسال با تلاش استانداری اعتبار ارزش افزوده اختصاص یافته به شهرداری قزوین در مقایسه با سال گذشته 50 تا 60 درصد افزایش یافته است.

این عضو شورای شهر قزوین با اشاره به احداث پارکینگ ستادیم، تأکید کرد: پارکینگ ستادیم یک پروژه سرمایه گذاری است که مصوبه آن به سال 96 برمی گردد، اگر در قرارداد توجه کنیم زمینی به مساحت حدوداً 4000 متر به مدت 15 سال برای احداث پارکینگ به یک مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 3 سال از عمر شورا پروژه شاخصی در قزوین اجرایی نشده است

بعد از 3 سال از عمر شورا پروژه شاخصی در قزوین اجرایی نشده است