مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-05دانش

چگونه برای شرکت در کنکور ارشد 99 گواهی تایید سلامت بگیریم؟ / پاسخ به ابهام داوطلبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون های سراسری با ابلاغ وزارت بهداشت از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی شد و در پی اطلاعیه های مختلف سازمان سنجش این موضوع برای داوطلبان برجسته شد که باید در یک بازه زمانی .

- پس از اعلام ضرورت تکمیل فرم خوداظهاری برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99، نحوه دریافت گواهی یا کد تاییدیه سلامت و چرایی ارائه پرینت آن در روز امتحان توضیح داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون های سراسری با ابلاغ وزارت بهداشت از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی شد و در پی اطلاعیه های مختلف سازمان سنجش این موضوع برای داوطلبان برجسته شد که باید در یک بازه زمانی خاص نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری در سامانه مربوط به وزارت بهداشت اقدام کنند و سپس پرینت گواهی خود را همراه با کارت ورود به جلسه هنگام برگزاری کنکور به همراه داشته باشند.

آزمون دکتری با چنین شیوه ای پیش رفت و تکمیل فرم خوداظهاری این فرصت را فراهم کرد که داوطلبان کرونایی از سایر داوطلبان شناسایی و حوزه امتحانی آن ها جدا شود.

حال این روند برای آزمون کارشناسی ارشد به جریان افتاده است و پس از فرصت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی، از صبح دیروز سه شنبه چهارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه برای شرکت در کنکور ارشد 99 گواهی تایید سلامت بگیریم؟ / پاسخ به ابهام داوطلبان

چگونه برای شرکت در کنکور ارشد 99 گواهی تایید سلامت بگیریم؟ / پاسخ به ابهام داوطلبان