مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-05سياسي

ولایت ثمره واقعه غدیر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ولایت را مهم ترین رکن تعالی و پیشرفت جوامع اسلامی دانست و گفت: امروز نعمت ولایت ثمره واقعه غدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ویژه غدیر و عملیات محرم در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید الله اکبر عید سعید غدیر و با اشاره به اهمیت این عید و عظمت آن در دنیای اسلام، اظهار داشت: امروز به برکت نعمت ولایت در جهان مقتدرترین و امن ترین کشور در منطقه و جهان هستیم و ولایت مهم ترین اصل و رکن اساسی در اسلام و مذهب تشییع است.

وی در ادامه با اشاره به ثمره واقعه غدیر و نعمت ولایت و اهمیت تبعیت از فرامین و رهنمودهای ولی امر در جوامع اسلامی، افزود: در این برهه از زمان تبعیت از ولایت و ولایت پذیری آزمون بسیار مهمی است و این موهبت الهی هدیه خدای متعال برای بندگان و مسلمانان بوده و عید سعید غدیر عید امامت و ولایت و عید تجدید عهد و میثاق با ولایت است و لذا باید قدر دان این نعمت الهی باشیم، چراکه بسیاری از مشکلات و بحران های امروز در جوامع انسانی نتیجه عدم برخورداری از این نعمت خداوندی است.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود غدیر را تداوم نبوت و ولایت الله دانست و تصریح کرد: مهم ترین درس واقعه غدیر و عبرت های آن در تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت ثمره واقعه غدیر است

ولایت ثمره واقعه غدیر است