مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-05سياسي

اقلیم کردستان ازضدانقلاب فاصله بگیرد/امنیت خط قرمز آذربایجان غربی


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تذکر شدید الحن به گروهک های تروریستی گفت: هر اقدام و خیالی برای انجام اقدام کور تروریستی در استان را با واکنش و سیلی سخت پاسخ می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری در نشست خبری در خصوص اقدامات اخیر در مرزهای استان با بیان اینکه با ایجادکنندگان ناامنی شوخی نداریم، افزود: هر زمان احساس کنیم دشمن یا گروهک های وابسته به جبهه استکبار می خواهند پا روی خط قرمز ما بگذارند، با پاسخ محکم و سیلی سخت سپاه مواجه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) ناامنی است و در این زمینه با هیچ کسی شوخی نداریم، عنوان کرد: اگر نیاز باشد در هر زمان و در هر مکانی پاسخ کوبنده و سختی را به ضدانقلاب حتی در آن سوی مرزها وارد خواهیم آورد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برابر تدبیر و مصاحبه تیرماه فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان و مردم اقلیم کردستان بدانند که باید از ضدانقلاب فاصله بگیرند.

شهسواری با هشدار شدید به مخلان امنیت و گروهک های تروریستی اضافه کرد: اگر ضد انقلاب بخواهد با امنیت ما بازی بکند حتی در آن سوی مرزها هم با قاطعیت برخورد و قطعاً پشیمان خواهد شد و سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و مخلان امنیت در آن سوی مرزها می زنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیم کردستان ازضدانقلاب فاصله بگیرد/امنیت خط قرمز آذربایجان غربی

اقلیم کردستان ازضدانقلاب فاصله بگیرد/امنیت خط قرمز آذربایجان غربی