مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-05اقتصادي

لزوم توجه به توسعه سرانه فضای سبز در سیدان مرودشت


بی مهری مسئولان شهر سیدان مرودشت و تمرکز بر انجام امور روتین، باعث رها شدن فضای سبز شهر به حال خود شده به گونه ای که شاهد رویش بی حدوحساب علف های هرز در مکان هایی از قبل تعیین شده برای ایجاد فضای سبز در سطح شهر خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از مرودشت، ایجاد فضای سبز در شهر از چهره مطلوب شهرها برای شهروندان است و یکی از نیازهای ضروری و مطلوب شهرنشینی به شمار می رود.

کیفیت و کمیت فضای سبز در بهبود شرایط محیطی و نشاط اجتماعی نقش مؤثری دارد اما متأسفانه مردم شهر سیدان از نعمت فضای سبز در سطح شهر بی بهره اند و سال ها است شریان های تنفسی شهر با خلط بی مسئولیتی دست به گریبان است و حال مساعدی ندارد.

اگر در خیابان های اصلی شهر قدم بزنیم، وضعیت خیابان ها و کوچه های فرعی شهر به مراتب بدتر است که بدون شک شاهد رویش انواع علف های هرز هستیم.

بی مهری مسئولان به این مهم و تمرکز بر انجام امور روتین از پیش تعیین شده باعث رها شدن فضای سبز شهر به حال خود شده، به گونه ای که شاهد رویش بی حدوحساب علف های هرز در مکان های از قبل تعیین شده برای ایجاد فضای سبز در سطح شهر خواهیم بود.

تاثیر فضای سبز در ارتقای کیفیت منظر شهری یکی از شهروندان سیدانی با انتقاد از کمبود سرانه این شهر در حوزه فضای سبز شهری، پارک ها و بوستان های محله ای اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به توسعه سرانه فضای سبز در سیدان مرودشت

لزوم توجه به توسعه سرانه فضای سبز در سیدان مرودشت