مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05اقتصادي

جریمه های تخلفات صنفی بازدارنده نیست


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: جریمه های اداره تعزیرات حکومتی که برای تخلفات واحدهای صنفی اعمال می شود بازدارنده نیست.

- ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: جریمه های اداره تعزیرات حکومتی که برای تخلفات واحدهای صنفی اعمال می شود بازدارنده نیست.

محمدتقی کیانی، امروز (چهارشنبه-15 مرداد) در کارگروه تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: جریمه های اداره تعزیرات حکومتی که برای تخلفات واحدهای صنفی اعمال می شود قطعاً بازدارنده نیست و مشاهده می شود که اصناف متخلف بعد از جریمه تغییر رویه ای نمی دهند و امیدواریم در این موضوع که مربوط به قدیمی بودن قانون برخورد با متخلفان صنفی است بازنگری شود.

وی با بیان اینکه تقوای اقتصادی از مهم ترین برنامه های مورد تأکید در اصناف و بازاریان است که زیرمجموعه هایی برای آن تعریف شده است، افزود: باید موضوع آموزش فقه بازار مورد توجه اتحادیه ها قرار گیرد.

اتحادیه های صنفی می توانند برای متقاضیان دریافت جواز کسب و تمدید جواز، کلاس آموزشی فقه بازار و احکام شرعی بازار را برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با بیان اینکه در یک ماه گذشته 60 پرونده از دستگاه های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های تخلفات صنفی بازدارنده نیست

جریمه های تخلفات صنفی بازدارنده نیست