مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-05سياسي

احتمالات پیاده روی اربعین بررسی شد


شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت احتمالات مختلف درباره مراسم اربعین را بررسی کردند.

- شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت احتمالات مختلف درباره مراسم اربعین را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که عراق شهرهای کربلا و نجف را تا سیزدهم ماه محرم به حالت قرنطینه درآورده و هنوز درباره بازگشایی مرزهای مشترک با دیگر کشورها از جمله ایران و برگزاری مراسم سالانه پیاده روی اربعین، اظهارنظری نداشته است، پایگاه اطلاع رسانی حج خبر داده که در شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و سازمان حج، احتمالات مراسم پیاده روی اربعین بررسی شد.

در این خبر هیچ اشاره ای به سناریوهای پیش رو و احتمالات نشده است اما تاکید شده که باید منتظر تصمیم میزبان عراقی بود و اگر این مراسم برگزار نشد از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال فضای اربعین استفاده کرد.

در این نشست که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ تشکیل شد، محمد آزاد ـ سرپرست معاونت عتبات عالیات ـ، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی ـ مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائران عتبات ـ، محسن نظافتی و حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مدیران دفاتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و بعثه مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالات پیاده روی اربعین بررسی شد

احتمالات پیاده روی اربعین بررسی شد