مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-05پزشكي

اضافه شدن 1000 دستگاه موتور آمبولانس به ظرفیت اورژانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور گفت: 330 دستگاه موتورآمبولانس در شهر تهران درحال خدمت رسانی است و هزار دستگاه موتور آمبولانس دیگر برای کلان شهر ها خریداری و اضافه خواهد شد.

- رییس مرکز اورژانس کشور گفت: هزار دستگاه موتورآمبولانس به ظرفیت اورژانس اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور گفت: 330 دستگاه موتورآمبولانس در شهر تهران درحال خدمت رسانی است و هزار دستگاه موتور آمبولانس دیگر برای کلان شهر ها خریداری و اضافه خواهد شد.

کولیوند به فعالیت نیور های اورژانس در قالب کد های 247 و 724 برای مدیریت سکته های قلبی و مغزی اشاره کرد و گفت: در این رستا دستگاه نوار قلب داخلی تولید شد و تکنسین ما به محض اینکه نوار قلب می گیرند متخصص ما در دیسپچ نتیجه را مشاهده می کند و در صورت نیاز مستقیم به بیمارستان منتقل می شود که تاکنون بیش از 95 هزار نفر به دلیل سکته قلبی با استفاده از این خدمت در مدت زمان کمتر از 60 دقیقه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی اظهار داشت: در حوزه سکته مغزی نیز تاکنون 19 هزار نفر از این خدمت استفاده کرده اند و از معلولیت و عوارض احتمالی پیشگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 1000 دستگاه موتور آمبولانس به ظرفیت اورژانس

اضافه شدن 1000 دستگاه موتور آمبولانس به ظرفیت اورژانس