مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-05اقتصادي

بلیت پرواز به چین 800 درصد گران شد


شرکت هواپیمایی ماهان قیمت بلیت مسیر تهران - گوآنجو- تهران را با 800 درصد افزایش نسبت به سال قبل، به 58 میلیون تومان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، شرکت هواپیمایی ماهان، پس از برقراری مجدد یک پرواز هفتگی در مسیر تهران – گوانجو – تهران از تاریخ 1399/04/30، قیمت هرصندلی معمولی را به 58 میلیون تومان و بلیت بیزینس را به حدود 90 میلیون تومان رساند.

مدیر یکی از دفاتر فروش نمایندگی هواپیمایی ماهان گفت: شرکت ماهان در شرایطی این قیمت‌های نجومی را بر روی سیستم رزواسیون خود تعریف کرده است، که سال گذشته صندلی معمولی مسیر تهران -گوانجو- تهران حدود 7 میلیون تومان، و صندلی بیزینس حدود 14 میلیون تومان به مسافران فروخته شد.

وی همچنین با اعلام اینکه همین الان بلیت‌های هواپیمایی ماهان در مسیرهای مشابه، همچون مالزی در رده قیمتی ده میلیون تومان روی سیستم این شرکت فروخته می‌شود، گفت: مسئولان ماهان باید به مردم توضیح دهند که به چه دلیل و با چه استدلالی برای مسیر گوآنجو همچنین قیمت‌هایی تعیین کردند.

این فعال صنعت گردشگری با اعلام اینکه قیمت‌های جدید باعث بهت وحیرت شده است، گفت: ماهان در شرایطی بلیت‌های این مسیر را نجومی افزایش داده، که بسیاری از مسافران بدلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و کاهش تعداد سفرها، انتظار کاهش قیمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت پرواز به چین 800 درصد گران شد

بلیت پرواز به چین 800 درصد گران شد