مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-05فرهنگي

مهران مدیری هم وارد بازار تبلیغات شد/سرانجام «موزه دورهمی» چه شد؟


مهران مدیری ضمن تشریح فعالیت های تازه خود در قالب همکاری با یک فروشگاه زنجیره ای، از ساخت فصل پنجم «دورهمی» و همچنین فصل دوم سریال «هیولا» در شبکه نمایش خانگی پس از محرم و صفر خبر داد.

- مهران مدیری ضمن تشریح فعالیت های تازه خود در قالب همکاری با یک فروشگاه زنجیره ای، از ساخت فصل پنجم دورهمی و همچنین فصل دوم سریال هیولا در شبکه نمایش خانگی پس از محرم و صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران مدیری ظهر امروز چهارشنبه 15 مردادماه طی یک نشست رسانه ای ضمن اشاره به فعالیت های جدید خود، درباره فصل جدید دورهمی و فصل دوم هیولا توضیحاتی ارائه کرد.

مهران مدیری که در این نشست از همکاری خود با یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد، تلاش کرد این همکاری را در فضایی غیرتبلیغاتی و مبتنی بر مسئولیت های اجتماعی تبیین کند اما بی شک این اتفاق را می توان تازه ترین ورود چهره های سینمایی و تلویزیونی به عرصه تبلیغات بازرگانی قلمداد کرد.

اتفاقی که با تعدد تولید تیزرهای تبلیغاتی و نیز همکاری در تولید برنامه های مشارکتی احتمالاً در آینده صورت جدی تری نیز پیدا خواهد کرد.

تبلیغات نمی کنم؛ به مسئولیت اجتماعی ام عمل می کنم مدیری در این نشست در پاسخ به سوالی درباره فعالیت های جدید تبلیغاتی خود عنوان کرد: به نظرم کار مفید و مهمی قرار است انجام شود تفاهمی که نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری هم وارد بازار تبلیغات شد/سرانجام «موزه دورهمی» چه شد؟

مهران مدیری هم وارد بازار تبلیغات شد/سرانجام «موزه دورهمی» چه شد؟