مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-05بين الملل

جهان اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است/ لبنان قدرتمندتر بپا خواهد خاست


جمعیت الوفاق بحرین در پی انفجار مهیب بندر بیروت اعلام کرد: لبنان قدرتمندتر بپا خواهد خاست، همیشه پیروز بوده و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت الوفاق بحرین بزرگ ترین جریان مخالف رژیم آل خلیفه، در پی انفجار مهیب بیروت با انتشار کلیپ و بیانیه ای با ابراز همدردی با مردم لبنان از تمامی کشورها به خصوص کشورهای عربی خواست تا با همه امکانات و به هر روش ممکن با لبنان ابراز همبستگی کرده و به این کشور کمک کنند.

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد: لبنان علی رغم همه فشار ها و خطرهایی که با آن مواجه است، یک نمونه زنده و مهم در منطقه از لحاظ کثرت گرایی، آزادی، دموکراسی، مقاومت و گستردگی طیف های مردمی از لحاظ دینی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می باشد.

این جمعیت در بیانیه خود در روز چهارشنبه 15 مرداد 1399 بیان کرد: غم و اندوه بحرین را همانند لبنان فراگرفته و همه کشورهای اسلامی و عربی همدردی و همبستگی خود را با لبنانی ها به معنای واقعی کلمه اعلام داشته و همه جهان اسلام در قبال حادثه ای که برای مروارید خاورمیانه رخ داده اندوهگین هستند.

جمعیت الوفاق همچنین برای شهدای این حادثه طلب آمرزش، برای مجروحین آرزوی بهبودی و با خانواده های مفقود شدگان ابراز همدردی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است/ لبنان قدرتمندتر بپا خواهد خاست

جهان اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است/ لبنان قدرتمندتر بپا خواهد خاست