مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-05بين الملل

پامپئو جهت مذاکره درباره آرایش جدید نیروهای آمریکایی به شرق اروپا سفر می کند


وزیر امور خارجه آمریکا به کشوهای شرق اروپا سفر می کند تا درخصوص استقرار نیروهای آمریکایی خارج شده از آلمان در این کشورها به مذاکره بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا قصد دارد هفته آینده جهت مذاکره درباره چینش جدید نیروهای آمریکایی، به کشورهای شرق اروپا سفر می کند.

به نوشته نشریه پولیتیکو ، یکی از مقامات جمهوری چک روز چهارشنبه گفت، احتمالاً پامپئو در آغاز سفر اروپایی خود روز سه شنبه به پراگ سفر خواهد کرد تا درخصوص استقرار نیروهای آمریکایی و هشدار درباره استفاده از تکنولوژی چینی نسل پنجم اینترنت با نخست وزیر این کشور دیدار کند.

یکی از مقامات اتحادیه اروپا نیز گفت، پامپئو روز پنجشنبه وارد اسلوونی خواهد شد و یک مقام دیگر بروکسل نیز گفت وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه وارد ورشو پایتخت لهستان می شود.

همچنین اتریش مقصد دیگر پامپئو در این دور از سفرها خواهد بود.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته گفت دولت این کشور قصد دارد حدود 12000 نظامی آمریکایی مستقر در آلمان را بیرون بکشد.

ایالات متحده  در این طرح حدود 6400 نظامی را به ایالات متحده  آورده  و حدود 5400 نفر را نیز به کشورهای دیگر در اروپا منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو جهت مذاکره درباره آرایش جدید نیروهای آمریکایی به شرق اروپا سفر می کند

پامپئو جهت مذاکره درباره آرایش جدید نیروهای آمریکایی به شرق اروپا سفر می کند