مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-05پزشكي

افتتاح 7 پروژه متعلق به اورژانس در استان زنجان


همزمان با سراسر کشور هفت پروژه متعلق به اورژانس استان زنجان از جمله پایگاه اورژانس ریلی در خرم دره همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید نمکی عصر امروز در افتتاح همزمان پروژه های دانشگاه های علوم پزشکی کشور با محوریت پایگاه های اورژانس ریلی کشور برگزار شد که یک پایگاه اورژانس ریلی آن متعلق به خرم دره 6 پروژه دیگر متعلق به استان زنجان می شد، با نمونه توصیف کردن همراهی خیران زنجانی در اقدامات مورد نیاز حوزه پزشکی در سطح استان اظهار کرد: باید از سایر مسؤولان و دستگاه های اجرایی برای این همراهی هم تقدیر شود.

وزیر بهداشت، درمان و امور پزشکی با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح های کرونا یی پایلوت بوده است، تصریح کرد: اجرای این طرح ها جز با همکاری و همراهی مسؤولان از جمله استاندار پرتلاش محقق نمی شد.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تفاهم موجود بین راه آهن و وزارت بهداشت در مورد اجرای طرح استقرار پایگاه اورژانس ریلی در ایستگاه های راه آهن اشاره کرد و افزود: افتتاح این پایگاه ها دومین فاز از این نوع خدمات است، چرا که فاز نخست آن ارائه آموزش به سرمیهمانداران قطارها در راستای ارائه خدمات اولیه پزشکی بود که عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه متعلق به اورژانس در استان زنجان

افتتاح 7 پروژه متعلق به اورژانس در استان زنجان