مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-05سياسي

امپراتوری رسانه ای غرب به فشارها در اذهان عمومی ضریب چند برابری می ده د


فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور در ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و سالروز چهل سالگی جهاددانشگاهی با فعالان رسانه ای این نهاد انقلابی به ایراد سخن پرداخت.

- ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور در ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار و سالروز چهل سالگی جهاددانشگاهی با فعالان رسانه ای این نهاد انقلابی به ایراد سخن پرداخت.

سردار حمید دامغانی ضمن تقدیر از خدمات خبرگزاری ایسنا و جهاددانشگاهی استان از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب نام برد و اظهار کرد: همه نهادهای مولود انقلاب و از جمله بسیج، جهاددانشگاهی، کمیته امداد، سپاه انقلاب اسلامی و.

،همگی نهادهای متفاوت و موثری هستند که منشاء خدمات شایانی در این چهار دهه در بخش های مختلف بودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از سپاه و جهاددانشگاهی به عنوان دو نهاد برآمده از انقلاب نام برد و افزود: خلاء هم افزایی بین این دو نهاد انقلابی وجود دارد این در حالی است که خیلی از دغدغه های هر دو نهاد مشترک است.

وی با بیان اینکه جهاد بار معنایی خاصی داشته و به تعبیری نوعی تقابل با دشمن در آن مستتر است ادامه داد: در جهاد، وجود مانع بر سر راه، معنایی ندارد چرا که یک جهادگر به هر طریق ممکن می کوشد که از هر مانعی عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امپراتوری رسانه ای غرب به فشارها در اذهان عمومی ضریب چند برابری می ده د

امپراتوری رسانه ای غرب به فشارها در اذهان عمومی ضریب چند برابری می ده د