مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-05ورزشي

برنامه ریزی برای حضور قدرتمند همدان در لیگ برتر کبدی کشور


رییس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به برنامه ریزی برای حضور قدرتمند همدان در لیگ برتر کبدی کشور گفت: کبدی همدان باید از حالت تک قطبی خارج شود.

- سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت کبدی استان همدان اظهار کرد: شاهد کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته کبدی استان همدان بوده ایم به طوری که از بیش یک هزار و 200 نفر کبدی کار حدود 140 کبدی کار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در هیئت فعالیت دارند.

وی افزود: کبدی استان همدان در سال های اخیر دچار یک عقب افتادگی شده و تلاش بر این است که این فاصله را جبران کنیم.

رییس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به آمار داوران و مربیان این هیئت گفت: در حال حاضر 11 داور و 15 مربی در استان همدان در رده های ملی و بین المللی فعالیت دارند.

موسوی از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های پیش نیاز مربیگری و بازآموزی داوری خبر داد و با تاکید بر اینکه حمایت بیشتر دستگاه ورزش استان همدان را خواستاریم، بیان کرد: متأسفانه عدالت اجتماعی نسبت به همه رشته ها در اداره کل ورزش استان رعایت نمی شود و بعضی از رؤسای هیئت های ورزشی که ارتباطات خاصی دارند بیشتر از بستر امکانات بهره می برند.

رییس هیئت کبدی استان همدان عنوان کرد: باید یک اقدام کارشناسی در این زمینه صورت گیرد و ظرفیت های رشته های ورزشی مشخص شود ضمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای حضور قدرتمند همدان در لیگ برتر کبدی کشور

برنامه ریزی برای حضور قدرتمند همدان در لیگ برتر کبدی کشور