مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-05سياسي

رسانه مدافع عمومی حقوق جامعه است


فرمانده ناوگان شمال با اشاره به اینکه رسانه های روشنگر باید حقایق را به مردم بیان کنند، گفت: رسانه یک مدافع عمومی است، که از حقوق جامعه دفاع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دریادار دوم عبدالوهاب طاهری امروز (چهارشنبه) در آستانه روز خبرنگار در مراسم تجلیل از خبرنگاران در ناوگان شمال با بیان اینکه رسانه می تواند کلیدواژه راهکار مشکلات و نارسایی ها را به مسئولین اطلاع رسانی کند، گفت: رسانه یک مدافع عمومی است، که از حقوق عموم جامعه می تواند دفاع کند.

عبدالوهاب طاهری اظهار کرد: امروز ما در جنگ اطلاعاتی هستیم و رسانه های دلسوز می توانند در جامعه برای انتقال اخبار مفید و اثر گذار، مؤثر باشند.

وی با اشاره به اینکه ارتش یکی از نیروهایی است که همواره در موضوعات مختلف کشور و بحران ها حضور داشته است، گفت: تعاملات دوسویه بین ارتش و سپاه وجود دارد و در واقع همپوشانی با یکدیگر در مأموریت ها داریم.

دریادار دوم طاهری با بیان اینکه معاندین همیشه سعی کرده اند از هر حرفی به نفع خود استفاده کنند، تأکید کرد: رسانه های روشنگر باید حقایق را به مردم بیان کنند و باید بدانیم متفاوت بودن مأموریت بین ارتش و سپاه دلیل بر تضاد نیست.

وی با اشاره به اینکه یک سوم مرزهای ما آبی است در حالی که بیش از 70 درصد واردات و صادرات غیرنفتی و 97 درصد صادرات نفتی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مدافع عمومی حقوق جامعه است

رسانه مدافع عمومی حقوق جامعه است